Honda Motor barca Honda BF15 LRTU cu mansa cizma lunga 15 CP 4T pornire electrica rezervor si linie incluse elice aluminiu cu 4 aripi port incarcare 12A (BF15DK2LRTU) - agromoto

Honda Motor barca Honda BF15 LRTU cu mansa cizma lunga 15 CP 4T pornire electrica rezervor si linie incluse elice aluminiu cu 4 aripi port incarcare 12A (BF15DK2LRTU) - agromoto

Acest produs nu este comercializat de nici unul dintre partenerii noştri. Vă rugăm să alegeți din produsele de mai jos.

Puteti evalua

Descrierea produsului
Honda Marine Honda Marine ofera o gama variata de motoare pentru barci, adaptate diferitelor tipuri de ambarcatiuni si nevoilor de navigatie. Eficienta si economie de combustibil Motoarele Honda Marine sunt cunoscute pentru eficienta lor energetica si consumul redus de combustibil la nivel mondial. Aceasta inseamna ca veti putea parcurge mai multa distanta cu aceeasi cantitate de combustibil, ceea ce poate fi benefic din punct de vedere financiar pe termen lung. Tehnologie avansata Motorul de barca Honda BF15DK2 LRTU are un design avansat din punct de vedere tehnologic care iti ofera putere si performanta mai mare fata de predecesorul sau – silentios si cu vibratii reduse in operare (Electronic PGM-IG + Comanda la distanta "Remote Control"). Fiabilitate Motoarele Honda sunt recunoscute pentru fiabilitatea lor. Construite cu materiale de inalta calitate si supuse unor standarde stricte de calitate, aceste motoare au o reputatie de a functiona bine si de a necesita putina intretinere. Datorita elicei din aluminiu cu 4 palete ofera eficienta energetica si rapiditate. Usurinta in utilizare Designul ergonomic si sistemele intuitive de control fac ca motoarele Honda sa fie usor de transportat si instalat chiar si pentru cei fara experienta extensiva in navigatie. Inclinarea este de tipul "POWER TRIMamp;TILT". Mediul inconjurator Pornirea este simpla si se face manual, prin tragerea la demaror. Rezervorul de combustibil este mai mare, de capacitate 12,5 L ceea ce va permite deplasare pe distante mai lungi. Motoarele Honda Marine sunt proiectate sa indeplineasca standardele ridicate in ceea ce priveste emisiile de aceea evacuarea gazelor se face prin dirijarea pe la elice. Front Corrosion Protection Motoarele marine pot fi expuse la conditii dificile, cum ar fi apa sarata sau raze UV, ceea ce poate duce la coroziune. Protectia sa in 4 straturi impotriva coroziunii este importanta pentru durabilitatea si siguranta motorului, de aceea asigurati-va ca aveti capacul de protectie fixat corespunzator. nbsp; Specificatii tehnice:
  • Model: BF15DK2 LRTU
  • Tip motor: OHC - 2 cilindri, 4 valve
  • Putere motor: 11 kW / 15 CP
  • Combustibil: benzina
  • Capacitate cilindrica: 350 cmc
  • Diametru cilindru amp; cursa: 59 x 64
  • Turatie maxima: 4500-6000 rpm
  • Sistem racire motor: pe lichid (cu termostat)
  • Sistem admisie carburant: 1 carburator cu pompa accelerare
  • Sistem electronic: Electronic PGM-IG
  • Gestionare comenzi: Comanda la distanta Remote Control
  • Tip pornire: Electrica / manuala (la sfoara)
  • Incarcare baterie: 12A
  • Sistem evacuare gaze: dirijat pe la elice
  • Raport de transmisie: 2,08:1
  • Elice (in dotare la motor): din aluminiu cu 4 palete
  • Capacitate rezervor: 12,5 L
  • Tip cizma: lunga
  • Lungime cizma: 563 mm
  • Avertizor presiune ulei: standard
  • Avertizor temperatura mare: standard
  • Greutate: 58,5 kg
  • Inclinare motor "Trime amp; Tilt": Power Trimamp;Tilt
  • Lungime totala: 650 mm
  • Latime totala: 350 mm
  • Inaltime totala: 1240 mm
  • Oprire de siguranta: DA
*nbsp; Disponibil la comanda in limita stocului * Se livreaza fara cablurile mecanice

Galerie

Păreri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.